Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. július 24., csütörtök

Játszóház

Ma elmentünk Zsuzsiékkal és Krisztiékkel a Szöcskevár játszóházba. És persze, hogy itthon hagytam a fényképezőgépemet... hú, de mérges voltam! De nem baj, majd legközelebb, úgyis fogunk mostanában még menni.
A lányok nagyon élvezték (Angit se vittem ma bölibe), Angi már kis önjáróan rohangált a játékokra, néha, ha kicsit elanyátlanodott, akkor kellett menni Vele egy-két kört, de amúgy nagyon jól elvolt. Ügyesen pisilt is, múlt szombat óta, mióta elkezdett hirtelen bilizni, még egyszer sem volt baleset! Olyan büszke vagyok Rá! :-)
Vikici pedig beleszeretett a csúszdába. :-) Olyan volt, mint egy kis bumeráng, mindig oda tért vissza, pedig elég nagy és kacifántos ott a tér. Olyan aranyos volt, valahol játszottunk, egyszer csak rápillantott a távolban a csúszdára, felcsillant a szeme, és elkezdett tekerni (négykézláb) felé. :-)
Ja, és simán megmászta a 15 fokos lépcsőt felfelé - többször is, mert rájött, hogy ez Neki tetszik.
Itthon pedig a kerekes Pampers-ös járássegítő mellett többször felállt, és ment néhány lépést. Pedig aug.12-én lesz mégcsak 10 hónapos!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...