Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. augusztus 11., hétfő

Scrapbook találkozó

Szombaton volt a várva várt scrapbook találkozó! Ó, én annyira jól éreztem magam! Rengeteget tanultam, jó volt a többiekkel találkozni végre személyesen is. Tele van a fejem inspriációkkal és ötletekkel, alig várom, hogy tudjak lopni egy kicsi szabadidőt, amikor alkothatok...
Hoztak a lányok sok-sok már elkészült albumot is, hát azok valami csodaszépek. Egyetlen bánatom, hogy nem tudtam mindet végignézni, mert nem volt rá időm. Volt ugyanis több bemutató is az új (és csak nekem új) eszközökről, technikákról, valamit kaptunk készletet és minialbumot kezdtünk készíteni, stb. Igazából 24 órát is simán el tudtunk volna ott tölteni. Pont azt beszélgettük a Többiekkel, hogy el tudnánk képzelni egy ilyen alkotós scrapbook tábort. Valahogy úgy, hogy lehessen vinni a családokat is, sőt még külön nagyszülőt is, hogy a gyerekek felügyeletében segítsenek az apukáknak, az anyukák pedig tudjanak nyugodtan alkotni, de azért úgy, hogy ott legyenek a közelben a gyerekek, férjek is, hogy ne hiányozzanak. :-) Álom-álom.
Vásároltam is sok gyönyörű dolgot, meg szerszámokat, eszközöket is. Anyu felajánlotta, hogy a szülinapomra (ami amúgy csak októberben lenne) ad pénzt, és itt vegyek magamnak, amit szeretnék. Hú, annyira jól jött, olyan jó volt! Most már akitől csak lehet, minden ünnepre ilyesmiket fogok kérni. :-) Mint a gyerekek. :-)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...