Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. szeptember 22., hétfő

Esküvői meghívónk

Rájöttem, hogy anno én scrapbook technikával készítettem el az esküvői meghívónkat is, csak akkor még nem tudtam, hogy ez az. :-) Így nézett ki, és vagy 100 db kellett belőle... nem kis munka volt, de sokkal jobban értékelték a vendégeink, mint bármilyen profi meghívót. Főleg, hogy a benne lévő két verset mi magunk írtuk: egyiket én Apának, másikat Ő nekem. Szóval, így nagyon egyedi lett.

És a versek benne:
Apáé:

Rád találtam

Hosszú és keserves volt a keresés
Csalódásokkal és összetört álmokkal,
Reményvesztetten tört rám a csüggedés...
De végre Rád találtam,
S a jövőnk újra szép!
Újra épülnek álmaink, s életünk...

Az enyém:

Rég vártalak!

Lánykoromban megálmodtam
Azt, akinek szívem szántam
Az évek csak egyre szálltak
De az álmom nem találtam
Feladtam már minden vágyam...
S lám, egyszer csak Rád találtam!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...