Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. október 28., kedd

Atyus születésnapja

Ahogy utaltam már rá, stafétában készítünk egymásnak üdvözlőlapot a scrap.hu-n. Én Atyusnak készítettem lapot, aki egy nappal utánam, 26-án ünnepelte a születésnapját... végtelenül fiatal még, legalábbis hozzám képest.
Ezt a lapot készítettem Neki: Hátulja:
Belső oldalai:

Egy részletfotó:

*Szülinapi staféta
A lap úgy készült, hogy a rózsa virágját kontúrmatricából egy bordó (gyönyörű) Daisy kartonra ragasztottam, majd sniccerrel körbevágtam és 3D-s ragasztóval került a lapra. A "szára" pedig szintén az előző papírból kivágott minta, amit úgy ragasztottam fel, hogy olyan hatása van, mintha a virág szára lenne. Keresztbe pedig egy öntapadós szív-szalagot ragasztottam (Mónikáék esküvői nászajándékából maradt, de erről majd később...).
A hátulja és belseje ugyanúgy a papírból kivágott mintákat tartalmazza, a belsején kiegészítve egy kis kontúr-madárkával. A szöveget pauszra nyomtattam, majd négy sarkán ragasztottam. Hogy a ragasztást eltakarjam (nemsokára lesz pauszragasztóm, juhhéj!!!), mintalyukasztóval kis tortácskákat lyukasztottam, és a négy sarkára ragasztottam 3D-s ragasztóval.
Hát, most csak ennyi telt az időmből... de Atyus azt írta, hogy tetszik Neki, és ez a lényeg!!! Még egyszer nagyon boldog szülinapot Neki!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...