Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. november 3., hétfő

Mióta Angi megvan, két baráti családdal (Joplinék és Apiék) mindig külön tartunk egy baráti szülinapi partit is. Joplinéknál Angival majdnem egyidős Kíra, Apiéknál pedig Vikicivel majdnem egyidősek az ikrek, Marci és Peti. Az idén ugye már ketten vagyunk, az négy bulit jelentene, kettő családit és kettő barátit. De mivel úgyis csak bő egy hónap van a két lány szülinapja között, úgy döntöttünk, hogy a barátit összevonjuk Nekik. Ezt a bizonyos összevont partit fogjuk jövő hét szombaton megtartani, amihez egy-egy ilyen meghívót készítettem (a lényegük ugyanaz, színben, mintában, fotóban és tortaformában térnek csak el):
Ahogy készültek: először kiválasztottam a kétféle papírt, vele kétféle színvilágot. Körbevágtam mintavágó ollóval, megtintáztam/krétáztam Őket a megfelő színekkel. Aztán elkészítettem a kis "harmonikákat".
Egyik kis oldalukra kerültek a fotók, a másikra a torták (3 dimenziósan), amiket egy Rayheres papírból vágtam ki szikével (még ez is az akciós adagból volt). Középre szándékosan vegyes színekből kiraktam a neveket, "tükrözve - na, ezzel megszenvedtem, nem volt egyszerű ezeket az apró betűket felragasztani, nem is lettek túl szépek. Ugyanebből betűből lett a "meghívó" felirat. Ja a betűket amúgy a Bricostore-ba vettem, direkt ilyen lapokhoz, és minialbumokhoz. Egy tasakban van szerintem több száz pici betű... nem tudom mennyi lehet, de rengeteg, jó darabig elég lesz még.
Aztán megkrétáztam a kis harmonikákat is, és mehettek fel az előlapra úgy, hogy alájuk ragasztottam a szalagokat.
A lapok belsejében van a meghívás, meg a másik oldalon (túl üresnek tartottam) egy-egy virág kaparós matricából.
Hát, ennyi!
(Remélem, nem most fognak ide felnézni a meghívottak, mert holnap adom csak postára...)


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Timcso írta...

Kukkants be a blogomra, vár téged ott valami!:)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...