Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. február 1., vasárnap

Üdvözlőlap Zotyinak

Azt hiszem, ezt még nem mutattam. :-) Zotyinak készítettem szülinapjára ezt az üdvözlőlapot.
Hozzávalók:
Lidl kartonok
Zsugorfólia
Kenderzsineg
Gomb
Kavics
Talin Sipike lyukasztójával lyukasztott napocska. :-)

A technikáról gondolom túl sokat nem kéne írnom, mert eléggé adja magát, de azért nagy vonalakban, meg kicsit a zsugorkáról, az nem biztos, hogy mindenkinek annyira közismert:
A 10-ezreseket szkennelés után pauszra nyomtattam, feltekertem, hullámkartonból kis téglalapokat vágtam, lyukasztottam, a kenderzsinegeket átfűztem rajta, majd a bankjegyeket belekötöttem. Tetejükre mentek a díszek (középre kavics, két szélére formalyukasztott sárga napocska, rá kenderzsineggel fűzött gombok). Alá a fekete és narancs kartonok, mindez összeragasztva.

A "boldog szülinapot" felirat zsugorfóliával készült. Lényege, hogy egy nagy fóliára felírtam alkoholos filccel a szöveget, majd be a sütőbe (nem légkeverés, hanem alul-felül sütés, 130 fok, és kb. 10 perc, de közben figyeltem), összezsugorodott kb. negyedére, és ilyen lett. Jó, mi? Lyukat elfelejtettem bele vágni, így ragasztanom kellett, ami nem annyira szép és tartós (egyszer már le is esett). Ez most még nem olyan szép, de ez afféle első zsugorkás próbám volt... nagyon tetszik, úgyhogy lesz még ilyen alkotásom. :-)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...