Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. február 17., kedd

Frankó blog díj

Évától kaptam ezt a díjat. Nagyon megtisztelő, köszönöm szépen! :-)

A díjhoz tartozik egy vallomássorozat is: öt függőségemet kell beismernem (ezzel a Zsuzsinak még fennálló tartozásom is letudom, ugye Zsuzsi?):

1. Családom: Ők az életem! Nincs ezen mit magyarázni.
2. Alkotás (scrap): leginkább a hagyományos változata tud már kikapcsolni, a digit mostanában egyre nehezebben "érzem".
3. Csoki: jaj, nagyon imádom :-)) De nem is zavar, mert hogy zavarhatna egy olyan függőség, ami jó? Bár időnként - például most is - megvonom magamtól, de azért még a fogyókúrák alatt is igyekszem úgy csinálni, hogy legalább reggel ehessek. Azt ugyanis képes vagyok akár hajnali 4-kor is! És pár napig még csak-csak elvagyok nélküle, de aztán kész, idegbeteg leszek. Egyébként a hasonló függőséggel élőknek megnyugtatásul elmondom, hogy én már fogytam le 25 kg-ot is úgy, hogy MELLETTE ETTEM CSOKIT! Szóval, nem kell lemondani róla!
4. Internet: az a baj vele, hogy már minden fent van, így nagyon nehéz felállni mellőle...
5. kávé: naponta 4-6 lemegy... de kell!
+1: munkám: tudom, hogy ez sokaknak furcsán hangzik, de én nagyon szeretem az enyémet.

Meg kell neveznem öt személyt, akiknek továbbadom a díjat: én viszont ezt nem teszem meg. Nem azért, mert renitens vagyok, hanem azért, mert azoknál már járt, akiknek adnám. Csak azért meg nem írok ide 5 nevet, mert az a feladat... sorry.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...