Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. április 14., kedd

KiKelet

Hogy miért ezt a címet adtam az oldalnak? Egyrészt tavasz elején jártunk, először vehettük fel végre a lazább "széldzsekit". :-) Másrészt Vikici először "kelt ki" a játszin a kis babakocsijából. :-) Nagyon élvezte.
Megszenvedtem ezzel az oldallal. Az elejét a scrap.hu scrap chat-je keretében kezdtük el építeni, aztán én nem fejeztem be aznap éjjel, mert tudtam, hogy többfelvonásos (több ízben lassan száradó) címet akarok. Illetve sokat kínlódtam a kommenttel is, mert a hülye nyomtatóm nemcsak kartonra, de pauszra sem nyomtat. :-( Olyan pipa vagyok érte. Ezzel napokat kínlódtam, aztán feladtam, és tök máshogy oldottam meg (végül így talán jobb is lett).
Naszóval, az eredmény:
A fehér csillámos kartont Juca sablonja alapján körberajzoltam, kivágtam, majd kilyukasztgattam. A lyukakból néhányon egy rózsaszínű szalagot fűztem végig, végükre gyöngyöket fűztem. A bal alsó sarokba téptem egy darab feliratos pauszt, pauszragasztóval rögzítettem. A kép alá ment egy halványzöld karton (a háttérhez igazítva a színt), amit formavágó ollóval kicsipkéztem egy kicsit.
A címet nyomtattam, kartonból körbevágtam (ez édes része volt a feladatnak), majd átlátszóra száradó puffadós ragcsival beragasztóztam (Rayher). Egy napig száradt. utána jó alaposan megszórtam csillámporral, és ilyen lett:
A kommenthez a kis ovális alakzatokat formalyukasztóval készítettem. Arra írtam előbb feketével, majd a szöveg körül rózsaszínű csillogós zselétollal. Ezután körbe a szélét ragasztópárnába mártottam, majd csillámporba és 3D-s ragasztóval rögzítettem az oldalhoz.
Az indákat scrapbazárból vettem. Rajtuk fehér folyékony gyöngy és csillámpor szintén a díszítés
A virágok Rayheresek, illetve a kicsiket művirágból szedtem szét. A gombok a helyi hobbiboltból vannak, tavaly kaptam a sógornőméktől ajándékba. A gombokba kenderzsineget fűztem. A virágokat is csillogóssá tettem. :-)
Hát ennyi. Nekem végül tetszik az eredmény.
* Scrap-chat (scrap.hu)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 megjegyzés:

altalena írta...

Hű..nekem nagyon tetszik, a halványzöld a rózsaszínnel milyen jól mutat...olyan szépek vagytok a képen:)

Virág Éva írta...

Nagyon szép lett! (a lapom nem ért oda?:(()

Timcso írta...

Gyönyörűűűűű!!Imádom!:)

Bea írta...

Köszi lányok!
Éva, még nem kaptam semmit. :-( Jaj, remélem azért még ideér. :-( (A stafétás sem jött még meg, úgyhogy reménykedek...)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...