Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. június 29., hétfő

Újabb blog-díj!

Nem jutottam ide most egy ideig, pedig több mindent is szeretnék: egyrészt kaptam megint egy díjat Kláritól, Oslitól és Csutitól is. Nagyon jól esett, köszönöm lányok!

Az alábbi szabályokat kell betartani:


- Tedd ki a díjat a blogodra!

- Linkeld be azt, akitől kaptad!

- Nevezz meg legalább 7 blogot!

- Hagyj üzenetet a díjazottaidnak!


Körülnéztem, és akiknek én adnám, már mindenkinél járt a díj. Szóval, ha nem baj, én itt most megakasztom. :-)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...