Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. szeptember 20., vasárnap

Fogyi

Köszi az előző megjegyzéseket, lányok. Hűűűűűűűű, még egy ilyen "be kéne szállnom", "csináljuk együtt" megjegyzés, és tuti indítok itt egy fogyi-versenyt. :-D Csak úgy az ösztönző-erő ergo versenyszellem kihasználásával a cél nagyobb esélyben való elérése érdekében (hú, ebből a mondatból majdnem nem tudtam kikeveredni... :-D

Egyébként most szálltam le az elliptikus trainer-ről. És ma már a kajára is figyeltem. Első nap kipipálva... jajjj, csak ne lenne még olyan sok hátra... :-)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 megjegyzés:

Szilvi írta...

Indítsunk, Bea! Én is beszállok. Ok, nem is annyira fogyi miatt, de már régóta tervezem az egészségesebb életmódot. A rendszeres tornát és a leállást a sok édességről és fehér gabonafélékről.
Szóval hajrá, én is benne lennék! Nem csinálsz egy ilyen közösen szerkeszthető blogot, ahol mindenki beszámol az aznapi/heti eredményéről?
Akár még ötleteket is gyűjthetnénk, kinek mi vált be stb.

ScrapMona írta...

Én még csak most írtam az előző hsz-hez, de nagyon jó Szilvi ötlete. Elgondolkodtató nem?

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...