Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. október 1., csütörtök

Kreatúra DT tagjaink *Designer Team of Kreatúra *

Ezúton szeretném bemutatni a Kreatúra DT tagjait, akik a munkánkat segítik:

1. Éva:

"A scrapbookkal 2007 nyarán találkoztam először, amikor az egyik csatornán volt róla egy sorozat. Eleinte a digitális változatát műveltem, mivel nem nagyon lehetett - és sajnos most is nagyon kevés rá a lehetőség – a hagyományos scrapbookhoz szükséges hozzávalókat beszerezni, ráadásul sajnáltam is a nehezen beszerzett szép papírokat szétvagdosni. Azóta már megjött ezen a téren a bátorságom, és leginkább mini albumokat szeretek csinálni, mivel ebben nem zavaró, ha többféle technikát is alkalmazok egy-egy témához."

Évát kértem fel először, hogy dolgozzon velünk. Ő nem csak DT tagunk, hanem effektíven is részt vesz a munkánkban, munkatársunkká vált. Szeretek Évával dolgozni, mert lelkes, fantáziadús, kreatív, gyors és precíz.
Eddig Éva a következő DT-munkákat készítette a termékeinkből:















"Budapesti, 3 nagy-gyerekes háziasszony vagyok. A nyugdíj mellett van egy kis fotó- és ajándékboltom. Hosszú évekig egy ifjúsági házban gyerekeknek tartottam kerámia-, kézimunka-, ajándékkészítő szakköröket, amit nagyon élveztem. Mióta nyugdíjban vagyok megtanultam a számítógép kezelését, ezzel egyidőben elsőrendű hobbim lett a régi fotók archiválása, és ez hozta magával a scrapbook iránti "szerelmet". Ezt csak elkezdeni lehet, abbahagyni azt hiszem nem. Egyik munka hozza a másikat, az ember mindig tökéletesebbet akar csinálni. Szenvedélyesen gyűjtögetem a papírokat, csipkéket, gombokat, szalagokat, és szinte minden körülöttem lévő tárgyban azt keresem, hogyan tudnám beépíteni egy-egy oldalba. Szóval, aki a gyerekeinek szép emlékeket akar hagyni, és emellett tartalmasan, kreatiían akar szórakozni, az kezdjen el scrapbookozni."

Klári munkáiban a természetességét, leleményességét és ízlését szeretem nagyon. Nem kevésbé kedvelem a személyiségét, bölcsességét.
Ő eddig ezekkel a munkákkal járult hozzá áruházunk sikereihez:

Pamutra riselt virágból:


 

 

 



3. Timcsoca:


"Dobos Tímea vagyok, Timcsoca. Zircen élek párommal és 3 éves kisfiammal. Internetes barangolásaim során találtam rá a scrapbookra kb.2 éve, és azóta teljesen a rabja lettem. Oldalaimon legtöbbször kisfiam fotóival dolgozom. Nagyon szeretek albumokat, képeslapokat is készíteni."


Timi közismert, közkedvelt és elismert alkotó a scrapbook világában. Művészi stílusa, érzéke magával ragadó. Alkotásai olyan egyediek, hogy ezer közül is ki lehet szúrni. Timit nemrég kértem fel az együttműködésre, és nagy örömünkre igent mondott. Úgy gondoljuk, hogy stílusához különösen passzolnak a termékeink. Az első csomagot már meg is kapta, amint elkészül a munkáival, máris mutatom.

Sőt! Innentől kezdve nem csak az új termékeinket, de DT tagjaink mukáit is meg fogom itt mutatni. :-) Mert ez a legkevesebb, amit megérdemelnek. :-)


Köszönöm a munkátokat, lányok.


Neked pedig, kedves olvasó, köszönöm, hogy benéztél, további szép napot kívánok!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Timcso írta...

Köszönöm a lehetőséget!:)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...