Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. november 19., csütörtök

Douce Melodie (CT) és baráti szülinap

Megint egy nagyszerű KDesigns collaboration készletet mutatok Nektek, ami ráadásul most ingyen letölthető a Digiscrapbooking.ch oldaláról:

Az én mintaoldalam vele:

Az oldalhoz felhasználtam még Noncsi wordart-ját (nagyon szeretem őket, időnként elő-előveszek egyet. :-) ) Az oldalon egyébként Angi szerepel a barátaink ikerfiainak egyikével. Azóta már tisztáztuk, hogy Ő melyikük, de megint elfelejtettem. :-) Vagy Marci, vagy Peti. :-D De végül is egy a lényeg: tüneményesek együtt. :-D
A kép egyébként a lányok baráti szülinapján készült, amiről még azóta sem volt érkezésem mesélni... nagyon jól sikerült, két baráti család jött el, akikkel minden évben megtartjuk (összevonva) a két lány szülinapját. Egyik családnál 1 kislány van még - Kíra - a másiknál pedig az ikerfiúk. Akiket szégyen szemre még mindig csak ritkán tudok eltalálni, de ez biztos fog alakulni. :-) Így összesen volt 5 gyerek és hat felnőtt. Jó buli volt, néhány kép:




Ja, és ugyanezen a hétvégén voltunk cirkuszban is!!! Annyira fantasztikusan jó volt, még én is hihetetlenül élveztem. De arról inkább majd egy oldallal mesélek. :-)

További szép napot (jövök még, mert rengeteg a pótolnivalóm).

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...