Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. november 1., vasárnap

Scrapbook napok és egy borító

November 7-én a scrapbook világnapja lesz, ennek apropóján mától egy hetes Scrapbook-hét van a scrapbook.hu-n. Tele kihívással, nyereménnyel, egyebekkel... kicsit kivagyok mostanában, annyi a munkám, és úgy egyáltalán összecsaptak a hullámok... Jó lenne, ha a héten nem kéne minden éjjel dolgoznom, és egy kicsit én is tudnék alkotni. Ha nem is, ma azért tudtam egyet, méghozzá a tavaly karácsonyi képeket vettem elő. :-) Íme:

Felhasználtam: Janka és Didó Karácsonyi karamell című készletét
Cím betűtípus: Planet Benson 2 (ékezetek sk.)
Szöveg betűtípus: Dali (ékezetek sk.)

 *Scrapbook hét

És már régebben készült egy minialbum borító is, amit még nem mutattam. A Zalakarosi őszölésünket fogja tartalmazni, méghozzá ezúttal nem hagyományos, hanem digi oldalakba foglalva. Úgy döntöttem, az idei két nyaralásunk közül Bogács lesz hagyományos, Zalakaros pedig digi albumos. Az album mindkét esetben ugyanolyan lesz, de mivel fóliás, alkalmas mindkét technikára - no meg persze a borítójuk is más lesz. ;-) Íme a Zalakarosi...

Kellékek: Sassafrass készlet, 15x15-ös fóliás minialbum, Creatiwitches dátumbélyegző

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...