Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. december 13., vasárnap

Betegség és elmaradások

Mostanában nagyon gyakran vagyok úgy, hogy elkészülnek dolgok, aztán odáig nem jutok, hogy ide és a galériákba feltöltsem... most ez a betegeskedés még egy nagy lapáttal rátett az időhiányomra - de mit bánom én, csak gyógyuljon már meg mindenki! Na de akkor előbb inkább erről: én már egész jól vagyok, de tegnap délelőtt még komolyan féltettem az életem. :-P. Aztán a tegnapot szinte totál végigaludtam (hála Apának, aki a hátam mögött kitalálta, hogy megkéri a Papáékat, hadd menjenek át a lányok - és hála a Papáéknak, akik ezt elvállalták). Ezután lettem sokkal jobban.
Viszont ma hajnali 5-kor arra keltünk, hogy Vikike full lázas. :-(( Úgy telt a nap, hogy akkor volt jól, amikor épp hatott a lázcsillapító. Pedig már reménykedtem, hogy megúszták... Apa és Angi még jól vannak (bár Angi köhög).Ezt leszámítva jól telt a nap. Délután pont jól volt Vikike is, amikor gyorsan megsütöttük együtt a karácsonyi mézeskalácsokat... hátha lesz normális karácsonyunk, és addigra senki nem lesz beteg.
Mostanra Vikike már alszik. Angi még nem, Ő "olvas", Apa tévézik, én meg gondoltam felteszem néhány alkotásomat, amiket még nem mutattam:

Először is két CT munka. Egyik a Natural Collaboration Kit-ből készült:

És az én oldalam belőle:



A másik szintén CT munka és szintén Collab, csak az A.B.Design Joyful Time készletével készült, amit most itt 35%-os kedvezménnyel lehet megvenni:

Az oldalam vele:



És mutatok mindjárt képeslapokat is, csak külön bejegyzésben...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

eralilla írta...

Nagyon szép oldalak. Jobbulást mindenkinek!

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...