Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2010. január 5., kedd

BÚÉK és pár szó

Először is minden kedves olvasómnak szeretnék Nagyon Boldog Új Évet kívánni, szívből kívánom, hogy teljesüljön, amire vágytok!

A karácsonyról nem írok, mert úgyis készül a "Téli ünnepeink krónikája 2009" című albumom, ott majd "mesélek", ha kész lesz. Viszont a szilveszterről fogok majd írni, mert az fantasztikusan sikerült - de ezt egy másik bejegyzésben.

Van egy kis depim, de már múlóban - ezért is tűntem el. Dolgozom rajta.

És dicsekszem is egy kicsit, ugyanis ma volt a rendszeres kontrolljaim közül az utolsó - tudjátok, a szemműtétem miatt. Nos, nekem nem ment olyan simán, mint másnak, egy időben a szemem mindenáron vissza akarta gyógyítani a rossz sejteket, azt mondták azért van ez, mert "túl erős" az immunrendszerem. Emiatt megkaptam a legerősebb szteroidot, hogy meggátolják a vissza"gyógyulást". Szerencsém volt, mert ezt a szteroidot nagyon sokan nem bírják, többnyire túl megnöveli a szemnyomást. Az én szemem bírta, és ettől kezdett alakulni a jó irányban a látásom. Emiatt van az is, hogy bár ennek az utolsó kontrollnak december 11-én kellett volna megtörténni, nekem majd egy hónapot ráhúztunk!!!
És itt jön a DE!: Mostanra a szemem 125%-os lett, aminek nagyon-nagyon örülök! Ez a mai nap fénypontja.

Örömömben - és hogy a depimet is kezeljem kicsit - vettem is egy-két új ruhát magamnak, hogy végre visszainduljak a nőiesedés útján... :-)

És most megyek, dolgozok tovább.... ezt az öt perc kilengést engedélyeztem magamnak, de a napokban még jövök, vannak mutatnivalóim...

Szép napot kívánok, köszönöm, hogy benéztél...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 megjegyzés:

Virág Éva írta...

Üdv újra:) és boldog új évet Nektek is!!!!!

Osli írta...

Nagyon boldog új évet kívánok én is neked, és szuper a hír a szemedről!

Tinci írta...

Nagyon jó hír ez, örülök,hogy rendbe fog jönni a szemed!

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...