Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2010. március 20., szombat

OKC - Rainbow tavaszi-szülinapi készlet

Eddig minden alkalomról lemaradtam, de most végre időben kapcsoltam, és én is részt vettem Rainbow OKC kihívásán. Már a beharangozóban is nagyon tetszett a készlet, amikor pedig megkaptam, azonnal tudtam, hogy mit fogok feldolgozni vele.

Már kapható a következő üzletekben:
Scrapinsider
Scrap it Sassy


Az elemekről egy közeli kép:


És az én oldalam belőle Angika 3 éves szülinapjáról:
Maszk: Juca

Kata, köszönöm szépen a lehetőséget!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...