Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2010. június 4., péntek

Projekt 365

Volt még két oldalam, amit itt még nem mutattam, azt megmutatom, Viszont ezzel be is kell, hogy fejezzem ezt a projektet, pedig nagyon komolyan végig akartam csinálni. Viszont a váratlan nehézségeim miatt kisebb gondom is nagyobb volt ennél, így most már több, mint 10 héttel el vagyok maradva... éppen még akár be is lehetne hozni, mert jegyzeteim és fotóim vannak, de ennyire lemaradva már nem olyan, az már nem alkotás, hanem "munka" kötelezettségszagú lenne - abból meg van elég amúgy is.


Szóval, az utolsó kettő, amit eddig nem mutattam:
Már "csak" 40 hét hiányzott volna a teljes albumhoz... :-) (Hozzávalókat kivételesen nem tudok összeszedni, annyira rég csináltam már!)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Mikor olvashatunk megint rólatok?
:(
:(

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...