Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2011. március 11., péntek

1848-as huszár és tulipok

Ma itthon voltak a lányok, mert tegnap Vikike fo...tt az oviban, így hazahoztam nem tudván, hogy mitől lehet. De délután öttől már teljesen jól volt. Azért ma sem vittük, biztos ami biztos, és ha már úgysem tudok napközben dolgozni, átszerveztem a munkaidőmet, és Angikát is itthon tartottam. Kicsit így hármasban voltunk, mi csajok.
Nagyon szeretnek a lányok alkotni, de mivel hétköznap ovi után az úszások, tánc mennek, hétvégén meg általában szintén nem szoktunk itthon ülni, egész ritkán sikerül mostanában az alkotásra időt meg alkalmat teremteni.

Azért én mindig sasolom az oviban, hogy miket alkotnak, és gyűjtök ötleteket. Vikike csoportjában a héten a nagyok (vegyes csoportba jár) 1848-as huszárokat készítettek mozgó kezekkel és lábakkal. Gyorsan rákerestem a neten, hátha megtalálom, és láss csodát... :-)

Így ma kihasználtunk, hogy itthon voltunk napközben, és alkottunk. Ezt készítették a lányok:

Huszárok és tulipánok
A büszke alkotók (Vikike szemei nem állnak így keresztbe, csak a fotó nem túl előnyös :-P)
Vikike az Ő huszárját helyből kasztrálta, közölte, hogy a csípő része neki nem kell, mert nem tetszik. :-)

A huszár rajzát innen töltöttem le (6. oldal). Kinyomtattuk, kiszínezték, kis segítséggel kivágták, majd miltonkapoccsal rögzítettem Nekik a kezeket meg a lábakat.

A tulipánokat én rajzoltam, Ők kivágták, színezték és hurkapálcára ragasztottuk.

Köszi, hogy benéztél, jön a 4 napos hétvége, hurrááááá! (Kedden este már nem ezt fogom mondani...)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Igazán ötletes.

Tipitá írta...

Ügyesek a csajok!

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...