Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. július 16., szerda

Huncutkodj!

Ma felfedeztem, hogy egy régi példaképem (scrapbook-ban) és kis csapata indított egy E-magazint "Scrapbook-ozz velünk" címmel. Egy régebbi levelezésünk alkalmával Gigi említette, hogy tervez ilyet, és nagyon megörültem, mikor megtaláltam, hogy már meg is van. Ezúton is gratulálok Nekik hozzá, és tiszta szívemből kívánom, hogy minden vágya ilyen szépen teljesüljön!

Náluk is vannak kihívások, próbatételek, és ezen is igyekeztem részt venni. Három képet készítettem az e-havi próbatételre: A kép eredeti méretben letölthető innen.



Az utolsó képen az egy jelmez! Csak a megbotránkoztatás elkerülése végett... :-)

*Gyorskör

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...