Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. július 16., szerda

Vikici a réten

Na, erről még nem meséltem, ez egy viszonylag újkeletű dolog. Az első fordulóról én is lemaradtam, de a másodikban már részt tudtam venni.

A lényege az, hogy először is összeszedjük a jelentkezőket, akik részt vesznek rajta. Utána mindenki elküld egy hátteret és egy képet a sorban utána következőnek. A következő emberke tesz rá valamit, küldi tovább, stb. Így mindenki képe jár mindenkinél, és mindenki tesz hozzá egy kicsit. A végén pedig kijön belőle egy végeredmény.

Ebben a körben én a látható hátteret, és Vikici képét küldtem. A kör végén ez az oldal jött ki belőle:Nagyon tetszik ez a játék, nagyon élveztem (bár időben ezt is - mint mindent - nehéz már megoldanom, de úgy oldom meg, hogy itt hagyom nyitva az aktuális - éppen építendő - oldalt és minden kis szabad percemben teszek hozzá valamit... így szép lassan összeáll egy-egy oldal. Most is van még néhány félbehagyott).
*Staféta másként

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...