Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. november 28., péntek

Angika 3 éves lett - bölcsis buli, no és némi tortamizéria...

Angi ma 3 éves lett! A bölcsiben ma meg is tartották a szülinapját. Tegnap elkészítettem a tortáját, de mivel tejfölöst csináltam, gondoltam a legbiztosabb, ha benne hagyom a tortaformába, hogy útközben ne rázkódjon szét... aztán majd ott kiszedik a konyhán. Aztán éjjel eszembe jutott, hogy hoppá, ha elviszem a tortaformát, akkor miben sütöm a holnapi családi ünnepségre a tortát? Így hajnalban nekirugaszkodtunk Apával, hogy na, akkor most lementjük róla a formát, lesz, ami lesz. A tetejét le is szedtük, de rájöttünk, hogy az alja esélytelen... annyit értünk el, hogy mi magunk romboltuk szét a torta állagát. :-( Na jó, ha így nem, akkor már mindegy, kell venni egy formát, tegyük vissza... na, ezzel csak tovább rontottunk a helyzeten, mert a megrombolt tortára már nehéz lett volna visszatenni, csak tovább romboltunk... Ja, és mellékesen rájöttünk, hogy úgyis sokszor jön jól a két forma, egyszerűbb lenne venni egyet! Most már mindegy, így vittem el a tortát "ronda de finom" jelszóval. (Az már csak ráadás, hogy utána jutott eszembe, hogy Iri mamától is kérhetek egyet kölcsön - na de venni így is érdemes volt, mert kettő kell, ugyanis a holnapi torta nagy lesz, de ez még titok...). Egy szónak is száz a vége: felesleges volt az egész hercehurca, de ez a bölcsis szülinapot szerencsére nem tudta elrontani, mert állítólag a gyerekeknek is és a felnőtteknek is nagyon ízlett a torta, még ha kanállal is kellett megenni. :-) A megoldás pedig az lett, hogy vettem is egy formát, meg Iri mamától is kértem egyet a holnapi tortához.
Néhány képecske:
Tortára várva...
Angi és az első kis barátnője, Sárika:

Úgy megilletődött attól, hogy mindenki Őt ünnepelte, hogy el sem fújta a gyertyákat. :-)
Hmmm... de finom

Mindent megér nekem, amikor ilyen boldognak látom:

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...