Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. március 5., csütörtök

És még...

Két fontos dolgot elfelejtettem: a vírus az elég jól ismert rota-vírus. És ami még nagyon fontos nekem, hogy itt érdekes módon nem jött ki a kanül (vagy branül vagy mittomén, hogy is kell hívni), pedig itt is én vagyok a gyerek anyja, és a gyerek itt is ugyanolyan eleven, mint a Madarászban volt... lehet, hogy mégis a bekötéssel volt a baj??? Mindegy már, csak ez nekem nem volt mellékes, mert kicsit marcangoltam magam emiatt...

És már kicsit hányingerem van... de remélem, ez csak a vacsi-saláta miatt, vagy csak már bebeszélem...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...