Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. március 13., péntek

Magamra találok talán...

Pár napja mindenki jól van nálunk, lassan kezdem is elhinni. ;-) Tegnap még volt egy elég húzós napom (munkaügyben), de a vége nagyon sikeres és jó lett. Utána viszonylag hamar beájultam, de azért egy kicsit végre alkottam is (ma reggel pedig befejeztem). Az alábbi oldalamat Cielonak készítettem sok szeretettel:

Kellékek:
- háttér, szívecskés füzér, címke: Tempusfugit
- keret: Raspberry Road
- idézet: Jane Austin betűtípus
- címkén lévők: Plastique
*Kép egymásnak (scrapbook.hu)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 megjegyzés:

szrjudit írta...

Gyönyörű lett az oldalad, nagyon tetszik, és örülök, hogy magatok mögött hagyjátok ezt a randa vírust! :)

kisvirág írta...

Szép lett az oldalad. Amellett, hogy romantikus, nőies is,van benne vagányság!
Örülök, hogy rendben vagytok, sokat gondoltam rátok!!

simsi írta...

Ó, de ismerős ez a kép :-))
Itt is leírom, hogy nagyon-nagyon tetszik, és a "gazdája" megkért, hogy nyomtassam ki neki, most az íróasztalát díszíti.

Még egyszer köszi!

simsi (Cielo)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...