Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. május 6., szerda

Mára egy hagyományos

Jóandi egy hagyományos sablont adott meg, amit liftelni kellett a kihívásban. A liftelendő oldal és sablon így nézett ki (szerintem gyönyörűséges):

Az én oldalam pedig ez lett belőle:

És akkor, ahogy készült: A piros/bordó karton került alulra. Arra a CherryArt "keretet" kivágtam, körbetéptem, gyűrtem (a szélén nem látszik, mert szkenneléskor levágta a PS), és úgy tintáztam. Felül szándékosan betéptem, majd hímzőcérnával összevarrtam a design kedvéért. Kivágtam a fotóalátéteket (pauszból és fehér kartonból mintavágó ollóval), majd egy másik hasonló, virágos CherryArt papírból kivágtam a virágokat. A képalátétek alá ment egy darab csipke, arra az alátétek, a kép. aztán körbedíszítettem a képet a virágokkal, scrap-bazáros indákkal. Legvégül kicsit csinosítottam, a virágok közepére csillogó körömmatricák kerültek, az indákat meg tintáztam és piros illetve gyöngyház színű folyékony gyöngyökkel díszítettem.

Ennyi az egész. Egyszerű, mégis mutatós kompozíció! Köszönöm Jóandinak az inspirációt.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...