Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. június 20., szombat

Egy szülinapi üdvözlet

Márti kolléganőmnek készítettem ezt a lapot.

Kellékek:
- Rayher papírok
- mintalyukasztók
- szalag
- folyékony gyöngy
- folyékony kréta

Fehér kartonra ragasztottam a zöld-fehér pöttyös Rayher kartont. Az alapnak megfelelő fehér kartonból vágtam egy sávot, annak az alját széllyukasztóval mintáztam, majd körbekrétáztam. Ez ment a lapon középen keresztbe. Arra ment a piros Rayher papírból egy keskenyebb sáv, de azon először körbetekertem a szalagot. Ez a kartont is krétáztam, úgy ragasztottam fel. Mindkét papírból vágtam egy-egy különböző méretű virágot mintalyukasztóval, azokat is krétáztam. A feliratot egy köszöntőlapból vágtam körlyukasztóval, ráragasztottam a szirmokra, és a virág így együtt ment 3D-s ragasztóval a lapra. Alulra ment még három pötty folyékony gyöngy.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...