Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. június 16., kedd

Új fejlécelem!

3 napos scrap táborba megyünk a scrap.hu-val július 3-5-ig. Nagyon-nagyon várom már, úgyhogy Juca segítségével és engedelmével egy vonalzót is kihelyeztem a blogom fejlécébe. Így minden nap látom, hogy még mennyi nap van hátra. :-) Addig még Apa is elmegy jövő hétvégén egyet Balatonozni, most hétvégén pedig Apa szülinapozunk. Úgyhogy sűrű a program nálunk mostanában, de úgy szép az élet, ha zajlik. :-) Most kicsit külön programok alakultak, de nem baj, a nagy nyaralások együtt lesznek. :-)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 megjegyzés:

Szunyo írta...

Szuper lett! :))

Szilvi írta...

Jajjj de jó lesz. Én is izgatottan készülök. :))) A workshop oldalam már megvan, tegnap félig elkészült a kitalálós játékra is az összeállításom. :DDD Éljen!

Örülök, hogy ilyen jól van a szemed, izgatottan olvastam a beszámolókat. Lehet, hogy én vagyok feledékeny, vagy elsiklottam felette, de hanyas szemed is volt előtte? Ez a 125% azért nem semmi! :)
Na, majd a táborban kifaggatlak. :p

Bea írta...

Szilvi, -5,25-ös és -3,75-ös volt a szemem. Holnap megyek kontrollra, kíváncsi vagyok, hogy most milyen (jobbon még van egy kis heg szerintem, mert ott még szellemképes, de a bal már tök éles).

Mi az a "workshop oldal"? Lemaradtam valamiről? A kitalálós játékkal képben vagyok (valszeg csak jövő héten tudom ezeket csinálni).

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...