Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. augusztus 7., péntek

Szedek Neked virágot

Rémálmom volt éjjel - azaz már hajnalban. Arra riadtam leizzadva, hogy azt álmodtam, hogy Angi lenyelt egy üvegszilánkot, és ömlött a vér a szájából, mert a torkán megakadt és nem tudtam kivenni, és rohantunk mentőért... nem is tudtam már visszaaludni. Szörnyű volt. Felkeltem, és inkább alkottam hajnalban.

Amikor megláttam a CEWE kihívását, valamiért egyből egy régi Margitszigeti sétánk ugrott be belőle... fogalmam sincs miért, talán a zöldek miatt? :-) Akkor Vikici még nem is volt meg, Angika pedig 10 hónapos volt éppen. Piknikeztünk a szigeten, és Ő lemászva a pokrócról ismerkedett a virágokkal. Ezt örökítettem itt meg - ja, és közben rájöttem, hogy a tervemhez pont passzol Ányi kihívása is, így úgy döntöttem, két legyet ütök egy csapásra:
Hozzávalók:
Háttér - CEWE: Gyöngyvirág készlet
Maszk - Fanette
Betűtípus - Dali
*CEWE heti kihívás
*Ányi - Egyszerű template-s játék

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

LaceE írta...

Szörnyű lehetett az álom, de látom az oldalról amit készítettél, hogy megnyugodott a lelked. NAgyon szép és nagyon tetszik :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...