Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2009. október 9., péntek

Angika és újabb alkotások

Először is a legfontosabb: Ma antib.-t kezdtünk Angival, és máris sokkal jobban van (éjszaka szegény elég rosszul aludt, sírt, mert fájt a füle, és láza is volt). A doktornéni azt mondta, hogy szombatig várjunk az antibével, de úgy döntöttünk, hogy nem kínozzuk szegényt, és probével együtt ma elkezdtük adni. Pár órára rá sokkal jobban lett, és azóta egyszer sem fájlalta a fülét. :-)


Tegnap este alkottam is. Érdekes volt, mert még a nyári scrap-táborban elkezdtem egy oldalt, ami aztán abbamaradt, azóta is sokat eszembe jutott, de valahogy nem nyúltam hozzá... aztán tegnap egyszer csak elővettem, és mintha valaki vezetné a kezem, csak csináltam, csináltam. Amiért elővettem, az igazából Baba lilás kihívása volt, de hihetetlen volt ez, ahogy elkészült. Ezt hívják ihletnek? :-)
Végül ez lett belőle, nekem nagyon tetszik, most ez a kedvencem:


És a másik tegnapi alkotásom. Apa készített nekem rézből virágot, én pedig abból egy képeslapot. :-)





Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...