Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2010. február 21., vasárnap

Farsang a bölcsiben Vikikének

Ez a hetünk a farsangok jegyében telt. Vagy farsangoztak a gyerekek, vagy készültünk rá, öltözködtünk, sütöttünk. :-) Annyira jól sikerült mindkettő, hogy elhatároztam, hogy lesz a fotókból egy-egy minialbum mindkét lánynak.

Mivel múlt héten nem voltunk bölcsiben, hétfőn tudtuk meg, hogy szerdán Vikikének is lesz farsang a bölcsiben (végre valami....). Mivel eredetileg el akartuk vinni Angika ovis bulijára (ami szülős volt, de erről még később), így már el volt döntve, hogy Ő Eperke lesz, így azt előrehoztuk. Úgy gondoltuk, hogy ha így alakult, és Neki is lesz farsangja, akkor nem is visszük el pénteken Angikáéra, hadd legyen az csak Angi napja, és hadd koncentráljunk csak Őrá.
Tehát szerdán volt Vikikének a bölcsiben. Kedden gyorsan sütöttem egy kis sajtos rudat, hogy tudjunk vinni Neki. A hirtelensége miatt ezt tudtam kitalálni, a péntekire jobban tudtam fejben készülni és ütemezni, mert azt előre tudtam. Vikike bájos volt, és a fotók szerint nagyon jól is érezte Magát, olyan kis boldog volt. :-)
 Egy kis bolondozás. :-)
 Egy fotó, ami szerintem gyönyörű (főleg, ha majd egy kicsit megdolgozom PS-ben):
Tánc közben :-) :
Csoportkép:
És végül a jól megérdemelt pihenés:
A képeket Mariann gondozó néni készítette nekünk úgy, hogy otthagytam a gépet. Ezúton is köszönöm Neki!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...