Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2010. február 14., vasárnap

Projekt 365 - 5/52

Most hétvégén tudtam végre alkotgatni (ahogy az előző bejegyzés is mutatja). Viszont, mivel Vikike megint beteg volt, egész héten nem. Nappal Vele voltam, ehelyett éjjel dolgoztam, így az esti levezető alkotásaim kimaradtak. Ezért maradtam el a projektemmel is, de igyekszem gyorsan utolérni magam, mert ha túl sokkal lemaradok, hajlamos vagyok feladni...

Íme az ötödik hét:
The French Frog collab kit

És mivel ezzel készen van a teljes január, most megmutatom egyben is:

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Szilvi írta...

Klassz, hogy így kitartassz, le a kalappal.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...