Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2010. február 14., vasárnap

Nyertem!

Az SBK oldalán az én oldalamat választották meg hónap oldalának, aminek nagyon örülök. Ezzel az oldalammal nyertem. :-)
És ez lesz a nyereményem, amit a héten állítólag már meg is hoz a postás, és jövő hétvégén már használhatom a scrap.hu scrap-chat-jén. :-)

Köszönöm szépen mindenkinek, aki az én oldalamra szavazott!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 megjegyzés:

Szilvi írta...

Gratulálok, még egyszer. :)
De ugye erre a kitre gondoltál:
http://www.sbkitclub.com/shop.php?listsize=25&view=403

Ha nem, akkor írj egy mailt és feltépem a csomagodat, mert csak holnap fogom feladni. :D

puszi!

eralilla írta...

Gratulálok! Szép oldal, szép nyeremény!

Szilvi írta...

Gratulálok a nyereményhez, tényleg szép oldal!
Kiváncsi vagyok, hogy milyen szépségeket fogsz alkotni.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...