Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2010. augusztus 1., vasárnap

Egy picit alkottam is...

Anno írtam, hogy a projekt 365 nevű projektbe belebuktam... Egészen márciusig ment, aztán akkor kicsit elúsztam, de mivel jegyzeteltem a napokat, az még pótolható lett volna. Utána kicsit megbonyolódott az élet, majd egy kicsit új irányba igyekeztem/igyekszem vinni a munkáimat, ami a meglévő munkámon felül többnyire az estéimre maradt - így még tovább elmaradt a projekt.

Aztán átgondoltam, hogy tulajdonképpen annyira felesleges is minden napról egy fotó-szöveg. Voltak napok, amikor tényleg nem történt rendkívüli, és kicsit "meg kellett erőszakolnom magam", hogy tudjak valamit írni.

Ezért úgy döntöttem, hogy nem ilyen részletezettséggel, de pótolni fogom a kimaradt időket is. Egyszerűen csak azokat az eseményeket fogom scrap-elni - ez esetben digitálisan -, amik a tervezett "2010" című "évkönyv"-ünkbe beleillik. Azt majd fotókönyvbe szeretném előhívatni év végén, és minden évről szeretnék ilyet, de tényleg csak azokról az eseményekről, amikre úgy gondolom, hogy jó lehet majd x év múlva visszanézegetni - lehet, hogy csak azért, mert látszik rajta, hogy az adott korában melyik gyerek éppen mit csinált a játszótéren, de lehet, hogy azért, mert olyan helyen voltunk, ami nem mindennapos. A lényeg, hogy itt a "2010-ben történt velünk" aspektusból értelmezem az oldalt. Vissza is tértem az utolsó projektes oldalam dátumához, és megnéztem a fotók között, illetve a noteszomban, hogy utána mik voltak.

A következő esemény, amit érdemesnek tartottam megszkreppelni, az az, amikor a sógornőmékkel el akartunk menni a közlekedési múzeumba, de későn értünk oda, így a városligetben egy nagy csúszdás játszótéren kötöttünk ki. Ez az esemény mindjárt három oldalt is fog kapni a fotókönyvben, most pont a középső készült el. :-)
Felhasznált készlet: Ptitesouris - So happy it's my birthday
Szöveg betűtípusa: Rough_Typewriter
További szép estét kívánok!

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...