Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. december 25., csütörtök

Ajándék óra anyukámnak

Anyukám varrónő... ezért próbáltam olyan órát készíteni Neki, ami egy kicsit ezt visszaadja stílusban. Szerintem sikerült: :-) (nekem kicsit olyan "matyós" lett)
Kellékek:
- könyvkötő karton
- rózsaszín karton (helyi hobbibolt)
- kékeszöld karton (kit klub - karton készlet)
- óra háttere (helyi hobbibolt)
- csíkos papír (kit klub - festive készlet)
- bársonypor
- papírvirágok (Rayher)
- dekorgombok (helyi hobbibolt)
- művirágok (Bricostore)
- strasszok (innen-onnan leszedett)
- fa szívecske (scrap talin Kláritól)
- bordó szalag (Aldi)

Elkészítés:
Könyvkötő kartont kivágtam, arra ment a rózsaszín karton, de nem teljes egészében, hanem csak a széle, a közepét spórolási céllal kivágtam, és később használtam fel. Erre ment a kékeszöld karton, ugyanezzel a módszerrel, hogy csak a szegély ment a közepét kimentettem. :-) Jöhetett a csíkos papír. Ezt kb. az oldal 4/5-éig engedtem csak, aztán a szélére ment egy keskeny bordó szalag (a csíkos papírt alul és felül kicsit beljebb vágtam, hogy ott már az alatta lévő rózsaszín látsszon). Kivágtam az óralap hátterének is szolgáló mintájú papírból a félköríves mintát, azt felragasztottam (úgy vágtam, hogy 5 darab virágnak adjon majd helyet). Kb. azonos távolságba a másik oldalra is ment ugyanebből a mintából egy sáv. Így adott volt a virágok helye, amiknek a közepébe hímzőcérnával befűzött dekorgombokat ragasztottam.
Középre először is került egy rózsaszín háttér három kis félkörrel az alján (hogy a szimmetria meglegyen). Az óralap hátteréhez kivágtam a négyzetet, majd a négy sarkából kiemeltem egy-egy íves darabot. Minden darabot körbekrétáztam, és a kiemeltekre nyomdáztam egy sarokmintát, amibe bársonyport szórtam. A belső óralapot pedig körberajzoltam ragasztótollal, mintha varrva lenne, és szintén bársonyporral szórtam meg.

A rózsaszín karton félköríveire került egy-egy művirág, közepükre strasszköveket ragasztottam.

Ennek a blokknak a közepére került a kép és az óraszerkezet. A számokat piros akrilfestékkel kentem le és ragasztottam.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Bea írta...

Nagyon szuperek ezek az órák, Te aztán igazi kézi scrapbookos lettél!

Jó pihenést nektek a hátralévő szabadnapokon és Boldog Új Évet Kívánok!

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...