Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. december 25., csütörtök

Ajándék óra Ildi mamának

Hmmm... 5 darab ajándék scrapbook-órát készítettem. :-) Az óraszerkezeteket az órakészlettel rendeltem (Angliából küldte Erika a kit klub keretében). A készletekhez 20x20-as karton-hátlapok voltak, de sokat nézegettük Apával, és végül arra jutottunk, hogy azt mindketten picinek tartjuk. Így vágtam könyvkötő kartonból 30,5x30,5-ös szabványméreteket, és arra építettem az órákat. És hogy miben adtuk át őket? Pizzásdobozokat kértünk, azt Apa becsomagolta csomagolópapírral, és az volt az ajándékdoboz. :-)
Az elkészítés sorrendjében fogom őket megmutatni. :-) Íme, az első, amit anyósomnak, Ildi mamának készítettem:
Kellékek:
- könyvkötő karton
- Scrap papír háttérnek (Rayher?)
- nyári készletből keretet vágtam körbe
- csillámporok
- chipboard a hercegnős készíletből
- 3D-s pillangó matrica
- kis papírvirágok (Hobbiművész)
Elkészítés:
A könyvkötő kartonra felragasztottam a háttérpapírt, aminek a virágait a megfelelő színű csillámporral emeltem ki. A három sarokba mentek a képek, amiket előtte körbevágtam. A chipboard-ot lefestettem sötétkékre, belehúztam fehérrel, és úgy ragasztottam az oldal közepébe...
a vonalát továbbpöttyöztem, mintha a pillangó repülőútja lenne, majd felragasztottam a pillangót és a kis papírvirágokat. A számokat szintén kék akrillal festettem, majd fehérrel kihúztam. A keretet a nyári készlet egyik papírjából vágtam, "feldíszítettem" a kedvenc sorminta-lyukasztómból vágott mintákkal, és 3D-s ragasztóval rögzítettem az alapra. Összeszereltem középre az órát, megmértem, hogy melyik szám pontosan hová esik, és felragasztottam a számokat is.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Timcso írta...

Gyönyörűűűűűű mindegyik!:)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...