Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. december 25., csütörtök

Ajándék óra sógoroméknak

Itt a Papáékéhoz hasonló elrendezéstervet követtem, de belevittem a kedvenc színemet, a kéket.... aztán a zöldessárgát meg már a háttérpapír adta:
Kellékek:
- könyvkötő karton
- háttérpapír (Rayher)
- sárga karton (Lidl)
- zöldes pausz (Lidl)
- zöld karton (Lidl)
- papírvirágok (Rayher)
- gombok
- idézet-címke (órás készlet)

Elkészítés:
Kivágtam az óraalapot a könyvkötő kartonból, arra ment a háttérpapír (halacskás). Kiválasztottam és méretre vágtam a képeket. Mindegyik alá vágtam háttérnek egy zöld kartont, hogy kicsit kiemeljem. kivágtam az óra hátlapját sárgából, de ez nagyon nem tetszett, viszont nem volt megfelelő színű kartonom. Ezért ragasztottam rá egy zöldes pauszt, ami pont olyan színűvé tompította a sárgát, mint amilyen a halacskás hátteren is van, afféle sárgászöld. Rengeteget küszködtem, mire idáig eljutottam, de aztán nagyon örültem (mondjuk meg is evett egy csomó pauszragasztómat). Jöhetett az óraszerkezethez a lyukasztás, óraszerkezet be, számok úgy, ahogy voltak felragasztva (itt úgy éreztem, nem kell festeni, mert pont jó az alapszíne). Hátravolt az idézet, és a papírvirágok. A papírvirágokat ezúttal nem miltonnal fogtam össze. Simán összeragasztottam. Aztán három gombba cérnát fűztem, mintha oda lennének varrva, és beragasztottam őket a virágok közepébe.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...