Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. december 25., csütörtök

Ajándék óra tesóméknak

Tesóméknak próbáltam valami fiatalosabbat készíteni. Szilvinél láttam olyan elrendezést, hogy kis kockákból rakta össze az oldalt, gondoltam én is kipróbálom.
Kellékek:
- színes, hullámos kartonok (Lidl)
- könyvkötő karton
- háttér-papír (óra-készlet)
- feliratok (óra-készlet)
- pillangó (scrap-talin Kláritól kaptam)
- fekete chipboard-ok (óra-készletben)

Elkészítés:
A könyvkötő kartont kivágtam 30,5 x 30,5 -esre, rá ment a háttér-papír. körben felragasztottam a kis kockákat különböző színekből, rájuk vagy fotó, vagy felirat-címke, vagy a chipboard, vagy pillangó ment. A közepét üresen hagytam. Ide hődomborítottam egy mintát (a mintát egy magazinba tett dekorgumi pecsételővel pecsételtem arany tintával, és színtelen domborport domborítottam rá).
Ezután arany modellező festékkel lekentem a számokat, összszereltem az órát, felragasztottam a számokat, és kész.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...