Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. december 25., csütörtök

Kézzel készített üdvözlőlapjaim az ünnepekre

Mivel már mind el van küldve és át van adva, megmutatom, hogy milyen lapokat készítettem ajándékba. Többek között ezekkel is foglalkoztam a karácsony előtti nagy készülődésben. De a java alkotásom majd csak ezután jön. :-)
Bár ezek elkészítése nagyon egyszerű, mindenhol igyekszem leírni, hogy készült, mert annyi visszajelzést kaptam már, hogy milyen jó, ha leírom (többnyire olyanoktól, akik még nem szoktak alkotni, de már szemezgetnek a hobbival, és nagyon örülnek, ha láthatják, hogy nem is olyan ördöngösség egy-egy szép dolgot létrehozni). Szóval, alkotásra fel, rajtam ne múljon, továbbra is le fogom írni, hogy mit hogyan készítettem, vagy mi annak a forrása. :-)
1. Ezt a lapot egyik ügyfelem egy kontrolling-vezetőjének készítettem (és az egész kontrolling csapatnak), akivel emberileg is nagyon jó a kapcsolatunk, szeretem Őt úgy emberként, mint együtt dolgozni.
Kellékek:
- vajszínű karton
- Lidl-s készletből világoskék papír, hópehely, szarvas, karifa, felirat és hóember kontúrmatricák
- Scrap-talin Sipike mintavágójával vágott hópelyhek
Ötlet és leírás: Hana oldalán (Köszönöm!)

2. A következőt egyik scrap-társamnak, Évának készítettem névnapja alkalmából:

Kellékek:
- Bricostore-os üdvözlőkártya-készletből egy lap
- vajszínű karton
- halványlila Lidl-s karton
Elkészítés:
Az alsó blokkhoz a karifákat domborítottam a vajszínű kartonra, amit egy halványlila alapra ragasztottam, amit előtte mintavágó ollóval vágtam körbe (ugyanígy a fenti két halványlila alapot is). A felső karifát pedig egy mintalyukasztóval készítettem, a szöveget nyomtattam a lila kartonra.
3. Ez szintén Évának készült, hisz 24-e ugye Éva-névnap is. :-)
Kellékek:
- Bricostore-os üdvözlőlap-készlet egy lapja
- szalag
- sárga és zöld Pébéo (nem tudom mi a magyar neve :-( )
- művirágból leszedett szirmok
Elkészítés:
Az alap üdvözlőlap dombormintáit kihasználva zölddel "megrajzoltam" a virág szárait. Ennek egy-egy "végpontjára" ragasztottam a virágokat, azok közepére sárga Pébéo-pötty ment. Átkötöttem egy szép kék szalaggal, és kész.

4. Másik kedves scrap-társamnak, Noénak készült ez a karácsonyi lap:
Kellékek:
- sötétkék karton (Lidl)
- kék házikós szalvéta
- Lidl-s kontúrmatricák
- fehér műanyag fenyőcske (Kláritól kaptam a scrap-talin)
- pauszpapír

Elkészítés:
Egy sötétkék kartonra simán ráragasztottam ragasztóspray-vel a szalvéta legfelső rétegét. Körbevágtam a számomra érdekes részt, majd mintavágó ollóval kivágtam néhány pauszcsíkot, amiknek a hullámos szélét fehér folyékony krétával végighúztam (Izzie-től az ötlet, köszi). A fenyőt egy kicsit feldíszítettem (arany tollal), azt is és a kontúrmatricákat is felragasztottam, és kész.

5. Noénak szülinapja is volt. :-)
Kellékek:
- bordó karton (Lidl)
- Művirág egy-egy szirma
- miltonkapcsok
- sárga Pébéo
- kis strasszok (mellrák elleni kampány egy kis szimbólumáról szedtem le)

Elkészítés:
Kivágtam a bordó kartonból a lap méretét, az elején kivágtam a három kis ablakot. A virágszirmokat összefogattam egy-egy miltonnal, majd felragasztottam őket a kis ablakokba. Körbepöttyöztem Pébéo-val, díszítettem arany színű zselés tollal, és kész is lett.

6. Karácsonyra András nagynénjének, Jutkának:
Kellékek:
- fa karácsonyfa
- zöld lap (Bricostore-os üdvözlőlap-csomag)
- vajszínű karton (Lidl)
Elkészítés:
Vajszínű karton négy sarkát kilyukasztottam mintalyukasztóval, majd körbekrétáztam. Ráragasztottam a fát, feliratoztam, és ennyi. :-)

7. Sógornőmnek (Szidinek) születésnapjára:
Kellékek:
- üdvözlőlap (Bricostore-os készletből)
- rózsaszínű szalag (úgy szedtem le valamiről :-) )
- Rayheres papírvirágok (most kaptam karira - kicsit előbb - a Papáéktól)
- miltonkapocs
Elkészítés:
A papírvirágokat (annyira imádom, olyan szép, ugye?) összefogtam egy miltonnal, felragasztottam. Alatta körbetekertem a szalaggal (mintha a szára és levele lenne) és ennyi. :-)

Sokkal több embernek tudtam volna készíteni/küldeni... de egyszerűen több időt nem tudtam szakítani az elkészítésükre, pedig így is igyekeztem a lehető legegyszerűbb és leggyorsabb technikákat választani. Talán majd jövőre. :-

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 megjegyzés:

Timcso írta...

Nagyon szépek a lapjaid!!:)

Virág Éva írta...

Köszönöm szépen, gyönyörűek lettek, és nagyon meghatottál, hogy kettőt is küldtél! (a masnit sikerült kibontanom, ahogy húztam ki a lapot a borítékból...( )

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...