Ez a blog a családunkról szól. Néha kreatívkodva, néha csak simán írva és fotókkal illusztrálva, de mindig a CSALÁDUNKról. Köszi, hogy benéztél.
RSS

2008. december 25., csütörtök

Ajándék óra Papáéknak

Itt jött a gondolat, hogy nem feltétlenül kell nekem olyan elrendezést követnem, ahol középen van az óra...
Kellékek:
- könyvkötő karton
- háttérpapír (óra-készletből)
- barna karton (Lidl)
- "repedezett" hatású karton (Rayher)
- méregzöld akrilfesték
- bézs akrilfesték
- repesztőlakk
- papírvirágok (Rayher)
- idézet (óra készletből)
- 3D-s ragasztó
- miltonkapocs (őszi készletből)

Elkészítés:
A könyvkötő kartont méretre vágtam, arra ment a háttérpapír. Az óralapot kivágtam, alá a barna kartont, és összeragasztottam. Felragasztottam a képeket, miután a megfelelő méretre vágtam őket. Az idézetet kivágtam, alá szintén barna kartont tettem, és 3D-s ragasztóval rögzítettem. A papírvirágokat miltonnal fogtam össze, majd felragasztottam. A számokat először bézs akrillal festettem le, majd repesztőlakk ment rá, végül pedig a zöld festék.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...